♥ 快樂時間慢慢過、傷心時間快快走 ♥

☀ My Followers

Search This Blog

Click It IF YOU LIKE MY BLOG♥

22 September 2010

Bother He!

Dislike Dislike Dislike !!!
You know i totally bother who ?
i totally dislike "HE" tat is my dad ! i knoe HE dislike me too (:
 

爸爸給我印象一直以來就不好
他在我眼裡恐怖這兩字形容得最貼切!
他的壞脾氣對我來說就像顆定時炸彈隨時都會引爆!
我想快些長大賺很多錢然後有能力的話搬出去這個讓我分分秒秒都活在恐懼當中的家 .
我何時才能自由?像小鳥一樣自由自在的像是什麽煩惱也沒有的在天空快樂的飛翔 .
其實我一直以來都很羡慕納些人能和自己的爸爸關係像好朋友那麼好 ):

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...